Followers

Tuesday 5 June 2012

hati ouhh hati .. why? only almost here~



Assalamualaikum....

hai, misi hari ini adalah menaip perkataan penuh .
hari ni hari emo aku... hhhmmm.. you know , he's far away .. kadang - kadang rasa tak tahan .. bila tak tahan aku menangis .. seboleh bolehnya aku tak nak menangis lagi .. sebab lepas aku menangis aku akan rasa bodoh , bengap .. stupid! Buat apa menangis sebab lelaki ? macam bodoh bodoh je kan? 

Tapi...

Perempuan mesti faham .. lelaki , jarang nak jumpa yang hati lembut macam perempuan .. hmm .. bila macam ni aku suka duduk sorang sorang .. tak nak orang ganggu.. kalau boleh tak nak bercakap langsung . I have this kind  of Ego ...

Ego ni yang membolehkan aku untuk berhenti menangis.... buang segala ingatan tentang dia .. the whole of him out of my mind . I hate the fact that I really understand what he is doing .. I hate the one fact.. I hate it so much .. I hate deployment!

semua hal yang dia hina aku dia marah aku ..  aku simpan .. bila aku dah tak tahan lagi nak berdebat so... Up to u ..  aku selalu mengiakan apa yang dia cakap . apa yang dia tak puas hati . I'm so sorry .. aku tak kuat langsung nak pertahankan diri aku bila membabitkan diri kau ! 


No comments:

Post a Comment