Followers

Thursday 14 June 2012

terakhir untuk awak ♥


Assalamualaikum . .

true love is not being with someone because you think you can be happy with that person , but because without that person you know you can never be .

Photo

Puas saya kejar awak . puas saya bersabar tunggu awak . awak tetap dengan pendirian awak . Awak tahu tak yang saya hampir nak give up daripada semua ni ? Awak tahu tak yang semua ni boleh membuatkan saya menangis . Awak buat saya teringatkan awak tiap - tiap hari . And awak tahu tak yang sebenarnya saya sangat sayangkan awak .tapi sekarang saya rasa macam dah nak give up .saya sedih sangat bila orang tu buat awak sedih . apa yang awak rasa saya rasa jugak .sepanjang kita berkawan awak buat saya happy sangat . 

Thanks a lot for that . No one  ever care for me like you do .no one can make me smile and laugh the way you do too .. and sometime awak buat saya rasa yang saya tak boleh hidup tanpa awak . saya nampak awak cuba sampaikan , walaupun indirect way . It's ok . . saya doakan awak bahagia and happy dengan orang tu . go and get her back . the one you loved the most .menungu tu penat taw . penat sangat sangat . i'm officially give up . 
saya sedang memberi peluang pada awak sebelum saya pergi . Dan saya harap awak hargai peluang tu . I think you dont even need me anymore . You already have her , in front of your eyes . . inside your heart . Right?

saya nak awak pegang kata kata ni .

Cinta sejati adalah seperti titik air mata ditimpa hujan.. awak mungkin  bernasib baik, tetapi mungkin juga awak tidak akan dapat memilikinya lagisetelah awak membiarkannya pergi . .

saya sentiasa akan doakan yang terbaik untuk awak .

" satu perkara yang amat menyedihkan didalam kehidupan ialah apabila kita bertemu dengan  seseorang yang amat bermakna didalam diri kita , dan akhirnya kita terpaksa membiarkan dia pergi untuk mengejar kebahagiannya '

No comments:

Post a Comment